Ce que vous devez savoir

shilling for her, you have it right. Any girl who is paying a concession fee is going to pass that cost right on to the client. Now, the clients are going to say and post here > when in reality it isn't the girl overcharging, it's the pimp salon owner that has effectively jacked up the price of fun.

When owners aren't satisified to take all of the door, and then still demand more from the girls, then the girls should run away fast. Aby, you should never work in a place where you are forced to pay to work. That is effectively slavery, and you should never be in that position.

Running a salon with say 3 girls, 8 clients each per full day is a fucking profitable business, even if you pay the girls $20 an hour to work. Say $50 at the door, less $20, that means $30 per client. 24 clients per day = $720 per day, or a bit better than 250,000 per year gross income, less expenses and it is still a business that profits at least 125,000 per year. Remember too that the owners are often not even on premise or working in the place, but rather leaving the girls to do everything.

When it shifts to the "girl pays" model, imagine the profits. Salon takes $50 from the client, and $10 more from each client = $60 x 24 clients = 1440 per day or over 500k per year, less the same expenses, and they walk away with something like $375k per year.

The only ones who go home poorer are the clients and the girls.
 
Shilling, merci beaucoup de tes explications détaillées.

La liste de Longtimers ne vise que les salons qui sont apparamment mal administrés.

Si les calculs que tu nous présentes reflètent l'état actuel du marché, et bien j'aimerais bien connaître le nom des salons qui versent le $25.00 à leurs masseuses, puisque ceux-ci procureraient les meilleurs services, favoriseraient une meilleure hygiène, tout en n'exigeant pas des prix surélevés.

Si quelqu'un a des suggestions à faire à ce niveau et que vous ne voulez pas les faire publiquement, un PM serait grandement apprécié, en toute discrétion. Merci. :)
 
SFH!
The list I made are actual information received from customers and workers. If the salon is not on the list it's because I got no confirmation about that salon... In god I trust, for anything else bring data!
Sadly I was expecting more PM from both side but this is a long process before anyone can see the benefit of it until then..., cumulating and expose the information is a relatively easy and fast.

Here's the link to the list:
http://www.eforum.xxx.ca/vbulletin/showthread.php?t=32654

Thanks again for your support since 10-4roger and other owner is a pain to deal with!

Let's continue the hunting
Longtimer
 
I doubt any of the girls pay taxes, so they are probably doing much better than 90% of us canadian taxpayers. So a little upfront fee for them to work is not too bad. Everyone wants a piece of the pie.
 
Je regrette,mais NON ,je n'ai pas eu ma réponse.Jamais elle ne m'a dit qu'elle serait prete a accepter 10$ de pourboire pour un hj.Et elle ne m'a pas dit ou elle travail non-plus(elle peut le faire par pm).De plus,je ne suis pas certain que ses collègues seraient pretes a acepter une diminution sur leurs pourboires.

Tu en viens a certaines conclusions utopiques basées uniquement sur l'opinion de une MP(Une_masseuse).Tu généralise parcequ'une fille a émit un tel commentaire.Son opinion ne reflete pas nécessairement celle de la majoritée de ses consoeurs.Comme je te le propose,fait le tour des salons,(je regrette mais si Isis représente pour toi une ecxeption,Une_masseuse aussi représente une exception).Je suis loin d'etre convaincu que la majorité d'entres elles vont etre prete a accepter une diminution de salaire,parceque dans les faits c'est ce que tu propose.

Ton enthousiastme t'aveugle au point a en venir a certaines conclusions illogiques,dont celles que les MPs seraient pretes a accepter de travailler pour moins.Je te rapelle que l'opinion d'une fille ne représente pas celle de la majorité.

Autre chose;Ou prends tu ca toi que je me plains que les salons n'offrent pas d'options a moins de 60$???Je ne raffole pas de ce genre d'établissement,donc ne les fréquente pas plus qu'il ne le faut.Ne me prete pas d'intentions.
 
Encore une fois tu en viens a une conclusion utopique.Tu utilise souvent le ''si'' pour en venir aux faits.Oublie ISIS ''si'' tu veut,il y a surement d'autres établissements qui paient leurs filles 25$/heure(comme l'endroit ou travaille Une_masseuse),alors fait ton enquete,et tu pourras alors y aller de conclusions basée sur des faits et non pas des hypotheses.Avec des ''si'' on met Paris en bouteilles....
Et aussi,je ne pense pas que les gens ne veulent que fréquenter des salons de ''quartiers'' comme tu dit.Donc Isis fait aussi parti de l'équation,que tu le veuille ou non.

Et de plus,on ne va pas dans les cliniques pour jouer a Sherlock Holmes,mais bien pour se détendre.Alors demander a la masseuse si elle gagne un salaire,souvent on va se faire dire de se meler de ses affaires.

SVP une liste d'établissements qui paient leurs filles seraient le bien venu.Et de grace,arrete de prendre pour de cash tous ce que Lontimers et Une_masseuse apportent comme arguments.Je ne dis pas qu'ils mentent ou se trompent,mais il faut en prendre et en laisser.Faire la part des choses.
 
Encore une fois tu généralises(en plus d'accuser Roger10-4) et en vient a la supposition que les proprios ''accepteraient'' de prendre le risque de faire un pas par en arrière pour en faire deux vers l'avant.

Aucun fait,que des suppositions.
 
If the was the only cost involved, then you would be right.

The problem comes because the MP owner is collecting all the true income up front. So it isn't like the girls are getting paid $50 an hour and paying the house $10 rent, no they are essentially paying the house $50 an hour rent plus $10 more just for the heck of it.

Do you honestly think that the rooms at most MP places in Montreal are worth $60 an hour to rent?

Everyone keeps skipping the point that the girls have no income, and in fact lose money unless they do extras for tips. If all they do is their totally legal defined work, giving a 1 hour massage, they are in fact in the hole for $10. Would you think it fair for someone to work at Tim Hortons, and have to pay $10 an hour to stay there, hoping to make it up in tips?

The girls end up forced to do extras to make a living, because if they do nothing they would be losing money going to work.
 
Pearl Man vous avez raison. Vous ne retrouverez pas la décoration des grands salons dans les salons dit de quartiers. Peut-être cependant y trouverai vous la compagnie capable de vous faire oublier le décor. :)

Ces salons ont aussi beaucoup à offrir à une clientèle sélecte qui comme vous n'hésite pas à donner 80$ et + de pourboire. C'est la raison pour laquelle les filles font suffisamment pour pouvoir même aider le patron...
Je plaisante.
Si tout le monde y trouve son compte... De plus, je suis certaine que ces endroits sont propres! Ils ont travaillé fort pour en arriver là ou ils sont et méritent notre respect.

Je discutais avec ma collègue de travail aujourd'hui (qui a travaillé dans 2 grands salons en passant, lol) de l'ajustement des pourboires en fonction du salaire et tout comme moi, elle a dit que ça allait de soi.

Cosmo l'option de base est comprise dans le prix du massage alors oui j'accepterais vos 10$ . Vous semblez ne pas croire que de tels endroits existent c'est tout simplement qu'ils ne sont pas ceux s'offrant les plus grandes publicités. Ni ceux qui vont vous parader les filles en lingerie, ce n'est pas ce type de salon. Si vous téléphonez et demandez qui travaillent , on vous nommera deux filles, pas quatre. Allez vous quand même venir? Plusieurs ne se rendront pas à un endroit ou travaillent moins de quatre filles.
Les habitudes de consommation des clients façonnent aussi nos conditions de travail. Il est maintenant de mise de mettre 4 filles sur le plancher même si l'achalandage ne le justifie pas. Les clients veulent du choix et le choix à un prix. Tout à un prix. Quand la fille fait deux fois moins de clients parce qu'elles sont deux fois plus, devinez ce qui arrive?

Je peux cependant vous assurez que les clients qui osent venir reviennent pour la majorité. ہ moins qu'ils ne veulent un 6 mains ! :D


Excusez mes difficultés à m'exprimer (trop fatiguée) mais ce que je veux dire c'est que les salons qui paient les filles au lieu de percevoir d'elles vont dépenser moins en artifices et en grosse pub encadrée. Ne vous attendez pas au foyer dans la chambre ou au sauna car tout ceci a un prix aussi.


Encore faut-il reconnaitre nos besoins et moyens (financiers) et que chaque type de client puisse être dans leur type de salon afin que tous puisse y trouver satisfaction. Tous ai-je bien dit :rolleyes:
 
Une_masseuse,

Tout comme LauraB,ca fait plus de 20 ans que je fréquente les salons,donc je sais un peu comment se joue la ''game''.Vous dites etre prete a me recevoir mais jamais vous ne dites qui vous etes ni ou vous travaillez!!!

Je regrette mais nous(ceux qui veulent vous voir et ''encourager'' votre salon et leurs méthodes de rémunération tout en économisant) ne sommes pas devins.

Croyez-moi, je suis au courant de bien des choses qui se passent dans ce genre d'endroits.Je ne fréquente que TRES rarement les salons ou les ''parades'' ont lieux.Moi aussi je trouve ca humiliant et ça me fait sentire comme si j'exploitait les filles(meme si certains diront que ''parade ou pas,on exploite quand'meme,duh!):eek:

Je demande rarement combien travaillent de filles.Lorsque j'appel a un endroit ou je ne suis jamais allé,je m'informe du service,de la qualité des MPs,si les filles sont compétentes en massages(pas besoin d'etre diplomée,mais au moins savoir donné un massage décent),si les massages sont donnés sur tables,si on fourni un reçu,et.... si les filles sont jeunes.:cool:

Et pour répondre a votre question,OUI j'irai quand'meme dans votre genre de salon,qu'il y ait 2,4 ou 25 filles qui travaillent.Mais encore faut-il savoir où!

Et pour terminer,je n'ai jamais laissez entendre que ce genre de salon(de quartier,comme vous dites) n'existe pas.Là ou je demeure sceptique est où on suppose que la majorité de MPs vont se mettre a accepté moins de $$$ pour accomoder les clients,et que par le fait meme les proprios accepterons aussi une diminution du prix de base,soit pour payer les MPs et permettre aux clients de payer moins cher.

Je demeure sur mes positions et continu de croire que votre opinion ne reflète pas celle d'une majorité d'intervenants de votre milieux(proprios,gérants,masseuses...).

Bonne nuit et bon repos!
 
Perso,je ne crois pas qu'il serait pertinent de fermer ce thread.Tant que les commentaires demeurent propres au sujet et que le ton demeure polis et civilisé,je n'y vois pas de raison de mettre fin au fil de discussion.

Par contre je crois qu'il devrait etre jumelé a l'autre thread concernant grosso-modo le meme sujet.

Tous ce que je demande,ce sont des faits et non des suppositions et des hypothèses basés sur l'opinion d'une ou deux personnes du milieux.

On aura beau faire tous les calculs imaginables,le fait demeure,les gens du milieux ne sont pas là pour les beaux yeux des clients mais bien pour faire une $$$ rapide.

Il est trop facile de prendre l'opinion d'une personne et d'en faire une généralité.

cosmo
 
Je suis peut-être un peu naif mais j'ai toujours cru que l'argent des options restaient toutes à la fille et que le salon conservait celle de l'entrée. Une_masseusse a mis à la lumière que certaines filles doivent payer pour travailler. Depuis le debut de ce thread on se demande est-ce que les filles doivent être payé ou doit-t-elle payer pour exercer son travail? Une où l'autre des situations ne semble être satisfaisante soit pour les proprios ou pour les MP, alors que le clients paye toujours le même montant peu importele type d'endroit où il va. Donc la solutions la plus transparente à mon humble avis serait que l'argent echangé entre le salon et le client reste au salon et que celui échanger entre le client et la fille reste à cette derniere. Il me semble que cette situation serait un juste equilibre. Un client qui veut payer un peu plus pour un salon plus luxueux paierait un peu plus au salon et celui qui veut un peu plus d'option paiera plus a la Mp. Tout serait pour le mieux dans le meilleur des mondes, le client paierait pour ce qu'il veut, la mp receverais le montant pour le service rendu et le salon chargerais selon ces investissements.

Pat69
 
Cosmo vous devez comprendre qu'en m'identifiant, je cours un risque. Mon salon aussi serait dans la mire des opposants. J'augmenterais certes l'achalandage mais pas d'une façon politiquement correcte ni sécuritaire.

Ce que je voulais dire, c'est que de plus grands salons ont des méthodes pour attirer votre attention davantage.

Malheureusement, beaucoup de clients raccrochent quand on leur dit qu'il n'y a que deux filles. Alors, tout de suite en partant, jamais ils ne connaitront ce genre de salon qu'est celui ou je travaille. Nous sommes plutôt de type discret sans les grands airs de ces salons. Nous ressemblons plus au salon professionnel qu'autre chose.

J'ai moi-même placé la publicité dans certains journaux (mon patron ne parle pas français) et pour illustrer ce que je viens de dire, même si celui-ci m'a donné carte blanche, j'ai opté pour l'annonce sans artifices. Pas d'étoiles, pas de caractères gras ni d'encadré. Pas de ''gros pétard petite mèche''
Ni même le besoin de dire que les filles sont belles. Connaissez-vous un salon qui va dire que les siennes ne le sont pas? Inutile tout cela.
Surtout que je venais d'un salon ou on affichait beaucoup plus qu'on avait à offrir. On ajoutait (au téléphone) toujours au moins deux autres filles, on vous disait que les options débutaient à 20$ mais rendu sur place, à 40$, la fille ne faisait qu'un massage professionnel écourté. Tout ce qui brille n'est pas or. :(

ہ partir de la semaine prochaine, je m'occuperai des entrevues d'embauche. Je peux vous affirmer Cosmo que je tiens vraiment à ce que les filles qui se joindront à nous considère le salaire pour ajuster leurs attentes en terme de pourboire. J'ai d'ailleurs déjà discuté de cela avec les autres filles et je ne suis pas la seule à savoir compter.

Vous, clients êtes en position favorable en ce moment. On se bat votre clientèle à de trop nombreux salons. Tout comme nous les filles en ce moment. On embauche partout! On a un pouvoir comme jamais mais malheureusement on ne l'utilise pas et on se laisse exploiter.
Le jour ou les filles décideront de ne plus travailler dans des salons malpropres, bien soit on passera au nettoyage soit on éliminera au moins 50% des salons de Montréal!

Si les filles décidaient de ne plus travailler là ou on ne les paient pas , bien on éliminerait sans doute 60% des salons. Les grands salons pourraient passer de 60$ à 70$ l'heure de massage sans frais cachés et sans proxénitisme et tout ce que cela implique.
Ils pourraient à la limite offrir moins en salaire puisqu'ils offrent aux filles une clientèle très lucrative. Encore là, chacun y trouve son compte


Les moins grands pourraient rénumérer leurs filles. Les filles mieux payées et plus occupées vous sembleraient moins ''voraces''. Les grands salons accueilleraient la clientèle de 80$ et les moins grands salons, les clients voulant dépenser moins. De toute façon, leurs installations coûtant moins cher ferait en sorte qu'encore là, chacun y trouve son compte.


C'est certain que certains salons doivent avoir un loyer très dispendieux, ils doivent fonctionner en conséquence. Ils dépensent beaucoup pour offrir ils s'attendent aussi à recevoir plus.

Alors résolue serait l'époque des salons qui ne veulent pas dépenser (coupent sur l'eau de javel, tournent les draps 5 fois, n'offrent pas de clientèle aux trop nombreuses filles, collectent ensuite chacune d'elles) ne veulent pas changer leurs méthodes (quand les filles se rendront compte et partiront on a engagera d'autres nouvelles) mais veulent tout de même être prospères par n'importe quel moyen! Ils devront aussi à leur tour offrir ou disposer. Mais j'avoue que pour un client, 35$ ou 40$ pour une heure de massage peut sembler alléchant. Comment savoir ?

Je serais curieuse de connaître le nombre de nouveaux salons ayant ouvert ces 2 dernières années. Et cela va continuer, certains ne coûtent rien à opérer , les filles les autofinancent et ils s'auto-nettoient ! :D
Les propriétaires vous attireront d'une façon (qui peux vous semblez avantageuse, normal on vous veut) mais les filles présentes ont été affamées avant votre arrivée.

Les filles semblent de plus en nombreuses à avoir compris les failles mais pour changer toute une structure, cela prend un certain courage. Les clients eux pour leurs parts n'étaient tout simplement pas informés!
Là aura été ma contribution. :)
 
longtimers said:
Longtimer,

Je ne m'acharne sur personne.Une_masseuse m'a fourni une réponse plus haut et j'en ai pris bonne note.

C'est elle qui m'a dit etre prete a offrir les options a prix réduits.Donc,tant qu'a offrir,alors dit nous où!De plus,elle pourrait se servire de la fonction PM pour rester anonyme.

Pour ta liste,c'est bien louable comme effort,mais je l'ai déjà dit a maintes reprises,je ne demande jamais a une fille combien elle gagne,pour la simple bonne raison que cette dernière pourrait,avec raison, me dire que ce n'est pas de mes affaires.

Et bien sur, je maintiens que cette idée que les filles accepteraient de réduire leurs tarifs est des plus utopiques,l'opinion de Une_masseuse n'étant selon moi pas représentative de la MAJORITة des intervenants du milieu ou elle travaille.

Bonne chance
 
Un secret s'il est dit ... n'en est plus un... ou il devient un autre secret de Polichinelle...
 
Une masseuse est une travailleuse comme tout le monde; les proprios devraient les payer au moins au salaire minimum!! Si tel n'est pas le cas, c'est de l'EXPLOITATION! Ce n'est pas autrement! Alors les masseuses, si vous devez payer pour travailler, changer de salons sinon vous êtes des NIAISEUSES! S'il n'y a plus de filles dans ces salons, alors il n'y aura plus de clients non plus! Et si toutes les filles résonnaient ainsi, il n'aura plus de salons qui exploitent les filles! Il est cependant vrai que cela appartient aux filles de réagir et non pas aux clients... Cependant, les clients devraient être au courant pour ne pas encourager, dans la mesure du possible, ces proprios exploiteurs.

Pour les proprios qui disent qu'ils doivent charger un 10 ou 20$ par client aux masseuses car ils doivent payer le loyer, serviettes, electricité et tout le tralala; LE FRAIS DE 50 A 60$ QUE LE CLIENT PAIE ہ L'ENTRةE SERT POUR CELA! SI LE PROPRIO N'Y ARRIVE PAS ہ PAYER SES COMPTES AVEC CE FRAIS, ALORS FERMER VOS PORTES!! UN POINT C'EST TOUT! C'est la loi du buisness!!! De toute façon, il y a ben trop de salons!!


Je suis également d'accord pour qu'il y a aucune discussion à propros des options! Les masseuses devraient faire de leur mieux et les clients devraient payer en conséquences! Et si le client ne paie pas bien, alors la masseuse n'a qu'à donner un moins bon service lors de la 2e fois! Les négociations de prix me coupent l'envie complètement!
De plus, 80$ pour le thai + 50 ou 60$ pour l'entrée... C'EST BEN TROP CHER pour un simple massage avec des atouchements!! C'est toujours le client qui en paie le prix!! ON DEVRAIT TROUVER DES MOYENS POUR RةDUIRE UN PEU CES FRAIS!!

Bonne Année à tous!
 
COSMO:
Elle t'a aussi dit qu'elle voulait rester anonyme et avec ton insistance malsaine, je crois qu'elle fait bien de le demeurer. Que dirais-tu si on te demandait de donner ton adresse et ton no de téléphone personnel sur le thread. Elle n'est pas ici ni pour la pub, ni pour se faire des clients, c'est une fille de toute évidence très intelligente, et tes provocations ne feront strictement rien pour qu'elle ne dévoile son identité ou son lieu de travail ici.

Merci une_masseuse pour ce thread des plus intéressants. J'aimerais bien rencontrer une MP intelligente comme toi, mais ce sera par hasard si un jour je te rencontre, je comprends que tu ne répondes au PM suivant ce thread.
 
Primo,pour mon insitence,que tu trouves malsaine,je te ferai remarquer que dans le dernier message que tu cites,je mentionne avoir saisi son propos et pris bonne note.En d'autres termes,j'ai enterré la hache de guerre.Donc, cesse de remuer et mele toi de tes affaires.

Pour mes provocations,relis mes commentaires et tu verras que je ne fait qu'émettre mon opinion et faire valoir un point;Tu te plains de ton sort,tu prétends vouloir le bien des clients?Alors cesse de parler et agis!Comme on dit en anglais ''put your money where your mouth is!''

Je te rapel que ce n'est pas moi qui ai parti ce thread avec tous ces doléances,et que y'a des gens ici(qui sont de ton avis,donc que tu ne dénonceras pas) qui ont accusé,a tort,(en insistant de façon malsaine) un membre d'etre un proprio,en l'occurence 10-4 Roger.Et qu'il y a des gens ici qui savent qui je suis et cela ne m'empeche pas d'émettre mes commentaires.

Et pour terminer,j'ai rencontré dans ma vie des milliers de Mps et jamais il ne m'est arrivé d'etre irrespectueux(ou malsain!) envers elles(sauf lorsqu'elles le méritaient).Donc au lieux de sonner l'alarme dans mon cas,fait tes devoirs et commence a paratger tes experiences avec les autres membres.

Et si ton prochain message dans ce thread me concerne,au lieu du sujet,envoie-moi un PM.Inquiete-toi pas,je ne mords pas.
 
My_dingaling ça serais tu trop te demander de m'éviter?... parce que vraiment j'ai aucune affinité avec toi.

le reste va se passer en privé.
 
COSMO
Tu dis

Voilà que tu admets avoir sorti une hache de
guerre contre une_masseuse... c'est un peu beaucoup agressant comme arme de destruction massive....
Tu dis que tu as enterré cette hache MAIS... aussitôt tu reviens à la charge et tu répètes encore une fois tes propos

Et enfin, tu admets être respectueux, sauf quand tu ne l'es pas...


D'après moi, une_masseuse mérite le respect, en tout cas elle a tout le mien!
 
Shoutbox
  1. Endless Joy Spa:
    ✨✨✨✨✨[GRAND OPENING]✨✨✨✨✨ 💞Endless Joy Spa💞 🎇 (155 East Beaver Creek Rd Unit #8, Richmond Hill) 416-731-8565🎇10am-2am, Young Curvy Sexy Latina Karen, Young Sexy CBC Rachel. Slim Sexy Chinese Kiki, Tall Slim Sexy Chinese Kelly, Young Sexy Chinese Abie.
  2. lemon_tree:
    😻💖 a discreet entrance at 4155 Sheppard Avenue east ❤Saturday, ..👄👄 Tina / Gracie 👄👄 .... average height and slim build, friendly and sexy, long dark hair, over the top service ... ❣Lisa, small build💋 📞 647 348-2899📞
  3. tick:
    best massage attendant
  4. Red Rose Spa:
    🌸 We have 5 hot brown girls today 🌸 AAVI, SARIKA, PAYAL PEARL, NINA, MALIYA, NISHA, NIMRAT, MONIKA, KIRAN 🌸 2588 Birchmount 🌸 2 Invergordon 🌸 647-702-8800 🌸 Please visit for a great erotic massage
  5. Withme_Spa:
    ❤❣ at 4386 Sheppard Avenue east ❤Saturday, 💥💋  Anna,💞💋 model like appearance, slim, and sexy body, very pretty and friendly. Great treatment and service. ❣💋 Ruby, ❤medium height and sexy build with shapely legs and ass. friendly, does a very relaxing treatment and wonderful finish... comfortable treatment ❣💗 Vivian,💋 beautiful, dark hair to shoulder, tall and slim but busty, and does very relaxing treatment with over the top finish. 💘💋 🔋 416 297-7488🔋
  6. SpringGreen.:
    Spring Green Spa - 72 Gerrard St W. 2/Fl - 647-891-06Today we have 5 girls on Saturday: Jennifer - CBC girl with large breasts and a nice booty to compliment her fun services Vicky - cute spinner with a slim frame and services Sandy -... 💋💋new girl Linda💋💋
  7. Sparkling Spa:
    ⚡🌟SPARKLING SPA⚡🌟 ✅50 Lockridge Ave Unit 8✅ 👌Markham, ON L3R 8X4👌 ☎️(905) 604-8186 Spa Land Line☎️ ☎️(437) 446-6688 NEW Spa Cell Phone☎️ (West of Warden & 16th Ave) OPEN 10am to 9pm MONDAY to SUNDAY 🔥✅NEW MANAGEMENT💯NEW GIRLS🔥SUPERSTAR SERVICE QUEENS AVAILABLE AT SPARKLING SPA FOR ALL YOUR MASSAGE AND SPECIAL EXTRA NEEDS🔥💯😘🔥❤️👌 🔥SEXY NEW YOUNG GIRLS ALWAYS WORKING - Today’s Schedule is…🔥 Foxy -🔥Your new addiction at Sparkling Spa! A tall 5’7” sexy Korean girl with a wild ro
  8. Endless Joy Spa:
    ✨✨✨✨✨[GRAND OPENING]✨✨✨✨✨ 💞Endless Joy Spa💞 🎇 (155 East Beaver Creek Rd Unit #8, Richmond Hill) 416-731-8565🎇10am-2am, Young Curvy Sexy Latina Karen, Young Sexy CBC Rachel. Slim Sexy Chinese Kiki, Tall Slim Sexy Chinese Kelly, Young Sexy Chinese Abie.
  9. Jenny’s Spa:
    🎉🍒JENNY’S SPA🎉🍒 ✅5170 DUNDAS STREET WEST✅ 👌ETOBICOKE ONTARIO M9A 1C4👌 ☎️(647-893-5196)☎️Call or Text ☎️(437-888-3759)☎️Call Only (ETOBICOKE) OPEN 10am to 9pm MONDAY to SUNDAY 🔥✅GRAND OPENING💯NEW GIRLS EVERYDAY🔥EXCELLENT MASSAGE + SERVICE QUEENS NOW AVAILABLE AT JENNY’S SPA FOR ALL YOUR MASSAGE AND SPECIAL EXTRA NEEDS🔥💯😘🔥❤️👌 🔥TWO BEAUTIFUL NEW YOUNG ASIAN GIRLS EVERYDAY🔥 💯REAL PICTURES OF ATTENDANTS💯 🔥TODAY’s ROSTER INCLUDES: Apple😘 - Brand new girl from Taiwan just ar
  10. Moneylee:
    All season wellness center : New Young girl big breasted beautiful buttocks charming temperament big boobs Monica ,Young girl big boobs beautiful face deep massage Wendy ,Young girl big breasted beautiful buttocks charming temperament Lala,Young beautiful face sexy body and good deep massage Maggie, Enchanting sexy petite deep massage Sherry ,🏠 address: #5-30 Rambler dr Brampton ,Ontario L6W 1E2☎️4376655510 👄👄🦵🦵🈵🈵👅👅
  11. Moneylee:
    Full season Wellness center: New Young girl big boobs beautiful face deep massage Lucky, Student big boobs buttocks Vicky ,Young girl big breasted beautiful buttocks charming temperament big boobs Anjoo , young girl pretty face nice figure Thai deep massage Linda ,Enchanting sexy petite deep massage Mary. 🏠 2560 Shepard ave Mississauga unit 1 ☎️ 4379857899 👄👄🦵🦵👅👅🈵🈵
  12. Hollywood_Spa:
    💘💥 a very clean spa at 4578 Yonge Street, unit 100 💋💞💫💋 Saturday, 💗💫 Aris,💘💋 tiny girl, pretty, long dark hair. Friendly and has a very relaxing touch, you're sure to enjoy 💯💥 Sisi, 💞💋very slim build, medium height, can do firm treatment and over the top service. Cheerful personality and always thrilled to see you ❣ 📱 416 222-5554📱
  13. Annie Spa:
    🎉🍒ANNIE SPA🎉🍒 ✅7-1001 SANDHURST CIRCLE✅ 👌SCARBOROUGH ON M1V 1Z6👌 ☎️(647) 891-9688☎️ ☎️(416) 291-8879☎️ (FINCH & MCCOWAN) OPEN 10am to 9pm MONDAY to SUNDAY 🔥✅NEW MANAGEMENT💯NEW GIRLS🔥🔥 🔥GORGEOUS NEW YOUNG ASIAN GIRLS - TODAY’s ROSTER INCLUDES: 🔥 Ivy ❤️ is new girl in our branch, shy and sweet but also very vocal and needy, she demands your happiness and satisfaction. Slim body, supple soft breasts with long nipples and a toned bum bum will have you intoxicated by Ivy’s good looks
  14. Lily Spa:
    ❤️ SANA, NINA and KK are here today for your massage needs ❤️ Lily Spa ❤️ 2190 McNicoll ❤️ Scarborough ❤️ M1V 5M2 ❤️ (647) 531-8288 ❤️
  15. KSpa:
    SATURDAY at 𝐊 𝐒𝐏𝐀: CICI, HELEN, YOYO & CINDY. Unit B6-4227 Sheppard Ave East Scarborough, ON (Just East of Midland Ave) ☎️ 𝟲𝟰𝟳-𝟳𝟵𝟮-𝟳𝟱𝟲𝟴 ☎️ CICI is a slim 110 Lbs & pretty 23 years “Must Try” honey, with all menus available. HELEN stands 5’3” & weighs 110 Lbs, with nice 34D pillows to comfort you. YOYO is JAPANESE, 21 Yrs, 5’2” & 115 Lbs, with a nice big ass & great service.
  16. SugarLoveSpa:
    Saturday at Sugar Love Spa: Eva, Lily, Sunny & Tiffany. 1270 Finch Ave W (at Keele St), Unit 18. North York, ON ☎ 437-365-2688 ☎ EVA is a NEW beautiful White/Asian mix girl, 5’1”, 36C, very friendly, sexy and interesting. LILY is NEW TODAY. SUNNY is NEW TODAY. TIFFANY is an amazing slim petite doll with natural 34C melons, slim waist, & a cute little booty
  17. Red Rose Spa:
    🌸 We have 5 hot brown girls today 🌸 AAVI, SARIKA, PAYAL PEARL, NINA, MALIYA, NISHA, NIMRAT, MONIKA, KIRAN 🌸 2588 Birchmount 🌸 2 Invergordon 🌸 647-702-8800 🌸 Please visit for a great erotic massage
  18. Red_Pearl_Spa:
    🔴❣ at 4385 Sheppard Avenue east, unit 5 👄🌹❤Saturday, 💯 ♥ Tammy, and💞💋 milf Mary 💋today for an amazing treatment... 5'5", long light brown hair, at least C, decent English and upbeat, cheerful personality. 🔴 ☎️ 647 352-1588☎️
  19. Dreaminn:
    SATURDAY at 💭𝗗𝗥𝗘𝗔𝗠 𝗜𝗡𝗡 𝗪𝗘𝗟𝗟𝗡𝗘𝗦𝗦 𝗦𝗣𝗔💭: AMY, ELSA, EVA. 10225 Yonge St (North of Major Mackenzie), Richmond Hill, ON ☎️ 𝟲𝟰𝟳-𝟴𝟮𝟵-𝟮𝟵𝟴𝟯 ☎️ AMY is a sweet and friendly Chinese vixen, 158Cms, 115Lbs, with C Cups, very excitable and fun. ELSA is slim, petite & very pretty student, early 20’s about 5’2” and 105 Lbs. Elsa has an innocent look about her, but she can drive you wild with pleasure
  20. Birchmount&14th:
    SATURDAY at 𝐁𝐈𝐑𝐂𝐇𝐌𝐎𝐔𝐍𝐓 & 𝟏𝟒𝐭𝐡: JESSIE & *SK𝗬𝗟𝗔𝗥* Birchmount Rd & 14th Ave., Markham, ON. Call or Text for details and appointment. ☎️ 𝟰𝟯𝟳-𝟮𝟵𝟳-𝟲𝟯𝟳𝟰 ☎️ 𝗝𝗘𝗦𝗦𝗜𝗘 is a slim and very sexy Asian girl with skills of the highest degree. *𝗦𝗞𝗬𝗟𝗔𝗥* has returned on Saturdays! She is a superstar & very well known for her skills.😃 We are open 24 Hours daily. We have clean rooms & free parking
  21. SunriseRH:
    SATURDAY at 𝗦𝗨𝗡𝗥𝗜𝗦𝗘 𝗦𝗣𝗔: SUMMER & TIANA. 10 East Wilmot St, Unit 27, Richmond Hill, on ☎️ 𝟲𝟰𝟳-𝟯𝟮𝟱-𝟴𝟬𝟴𝟲 ☎️ SUMMER is an incredibly sweet Asian babe, 5’3” with a captivating 36D-28-39 figure, weighing 108 pounds. Summer has very good massage & services. TIANA is a sexy Jamaican girl, 5’6” & 120Lbs, possessing 36DD-28-39 assets to drive you crazy.
  22. NewOriental:
    SATURDAY at 🍏💚𝗡𝗘𝗪 𝗢𝗥𝗜𝗘𝗡𝗧𝗔𝗟 𝗦𝗣𝗔💚🍏: HAPPY, LULU & PHOENIX. 10 East Wilmot St, Unit 26, Richmond Hill, on ☎️ 𝟲𝟰𝟳-𝟯𝟴𝟭-𝟮𝟲𝟴𝟴 ☎️ HAPPY is a slim & busty Korean lady with great massage skills & lots of extra fun. LULU is a friendly and very sexy Vietnamese girl with natural B Cups, and a slim to medium frame. She is a lot of fun, and can be wild at times.
  23. ASPA:
    SATUR𝗗𝗔𝗬 𝗔𝗧 𝐀 𝐒𝐏𝐀: Jenny and best massage Rachel. 🅰️𝐀 𝐒𝐏𝐀🅰️, 28 South Unionville Ave, Unit 5, Markham. 🅰️𝗖𝗮𝗹𝗹 𝟲𝟰𝟳-𝟳𝟮𝟵-𝟲𝟲𝟬𝟲 𝗼𝗿 𝘁𝗲𝘅𝘁 𝟲𝟰𝟳-𝟴𝟯𝟵-𝟱𝟵𝟲𝟲🅰️ JENNY is a sexy Asian honey, about 165 Cms., slim to medium build, beautiful natural 36C’s, long sexy legs & big hips, good massage & excellent services. Jenny has sexy smooth skin and a very good personality.
  24. Peony Garden Spa:
    🌸3 GIRLS AVAILABLE TODAY 🌸 NEW GIRL ASHIA: A VERY YOUNG AND SLIM INDIAN GIRL, EARLY 20'S, 5'2 IN HEIGHT, LIGHT CARAMEL SKIN AND CAN SPEAK PUNJABI, HINDI AND ENGLISH FLUENTLY 🌸 MOON: A YOUNG SLIM VIETNAMESE STUDENT W/ A HELL OF A BODY AND VERY OPEN 🌸 JENNY: A SLIM AND TALL KOREAN GIRL THAT IS A TOTAL SERVICE QUEEN 🌸 PEONY GARDEN SPA 🌸 3477 KENNEDY ROAD UNIT 4 🌸 (416) 335-6093 🌸
  25. Lulu1980:
    Phoenix Blossom spa ♨️♨️♨️ table shower body scrub 👍👍👍We have 3 beautiful young girls working today, young and lovely big boobs Tiffany 😜😜😜and Angela Specialising in table shower body scrub massages and offering deep massages Cici🤗🤗🤗🤗5124 Dundas St W Etobicoke.Please call ☎️416-817-3366 to book and Walk in the back door there is plenty of parking available
  26. gold__rose__spa:
    💐🏵 at 1536 Warden Avenue 💋💞💐Saturday, 💋💞 Lucy, 💋tall and slim, toned and in shape, nice boobs, very white, smooth skin. customer service oriented. Pretty and friendly. ☺💖 Fifi, for more traditional style treatment and quality services, solid body, 🌹 📳 647 346-8086📳
  27. bnwellness_wilson:
    Blue Nile Wellness Center, we have 4 young beautiful girls are working today, young fun Yoyo 30 years old open mind with 36DD and young sweet student Sophia, pretty Ella and cute GFE Lina are providing deep tissue and sensual massage, pls call 416-3985777 book appointment and walk in aways welcome, back entrance and parking available, 350 Wilson Ave North York
  28. Red Rose Spa:
    🌸 We have 5 hot brown girls today 🌸 MONIKA,MALIYA, ASHA, NINA, PAOLA, ANGEL, AAVI, PAYAL PEARL, SANA, KIRAN🌸 2588 Birchmount 🌸 2 Invergordon 🌸 647-702-8800 🌸 Please visit for a great erotic massage
  29. HolidaySpa:
    Saturday at 🌴😎🌅𝓗𝓸𝓵𝓲𝓭𝓪𝔂 𝓢𝓹𝓪🌅😎🌴3517 Kennedy Rd, Unit 4, Scarborough ☎️𝟰𝟯𝟳-𝟮𝟰𝟳-𝟭𝟭𝟵𝟵☎️MAGGIE &* TARA. Maggie is a slim and very sexy Korean lady, very pretty and accommodating. Come and try, you will like. New Girl Tara is a young & pretty Asian girl with big melons and fun services.
  30. ForeverWarden:
    Saturday at 🫦❤️🔴🟥♾️𝓕𝓞𝓡𝓔𝓥𝓔𝓡 𝓢𝓟𝓐♾️🟥🔴❤️🫦 2190 Warden Ave, Unit 201, Scarborough 𝟰𝟭𝟲-𝟴𝟬𝟬-𝟳𝟴𝟴𝟳: Cindy, & Ruby, *nicole tracy cindy RUBY is new today. Details to follow... Cindy is a slim beauty, 5’4”, natural C Cups & wonderfully long nipples. Her massage is nice, her bbbj will drive you wild & her cfs finish is a dream come true.
  31. Flowers Spa:
    ✰ BLUEXADO SPA ✰ 416.357.9797 ✰ 1102 Centre St, Unit #6 Vaughan 🇭🇰🇭🇰 CICI | SHERRY a HongKong woman, is of average height and build, with very smooth skin. She is gorgeous and friendly. 🇲🇾🇻🇳 MY LINH | LINDA a 21-year-old Vietnamese, offers comfortable and professional full-body treatments. 🇻🇳🇻🇳 HANNA Vietnamese good, energetic medium body; also does lighter treatments with emphasis on service. ✰ BLUEXADO SPA ✰ 416.357.9797 ✰
  32. PB888:
    fantasy spa
  33. Red Rose Spa:
    🌸 We have 5 hot brown girls today 🌸MALIYA, ASHA, NINA, PAOLA, ANGEL, AAVI, PAYAL PEARL, SANA, KIRAN🌸 2588 Birchmount 🌸 2 Invergordon 🌸 647-702-8800 🌸 Please visit for a great erotic massage
  34. do you need a customer:
    I wander what will happen when imagination come in the spa for a wellness check curious if anyone still there or on the deportation bus
  35. do you need a customer:
    Never tell a place the truth they block you so they can continue with the fake people
  36. do you need a customer:
    Only gee has limited English all they no is tips
  37. do you need a customer:
    Pictures are fake they do not look like that
  38. do you need a customer:
    If your looking for more then the dirty whores try elsewhere, but if your into that bee is there heavily used
  39. do you need a customer:
    All the gifts you need to take home too
  40. do you need a customer:
    Cheap brothal
  41. do you need a customer:
    If your a 10 min full service guy go see bee ,ada amd lucky
  42. SpringGreen.:
    Spring Green Spa - 72 Gerrard St W. 2/Fl - 647-891-0699 Spring Green Spa - 72 Gerrard St W. 2/Fl - 647-891-0699Today we have 5 girls on Friday:💋💋New girl Tina💋💋 :heart4 Diana - Tanned Spanish beauty with large melons and a fun booty too Wendy- exotic goddess with a gymnasts body and corresponding flexibility CiCi- Exotic beauty with great service...
  43. Lily Spa:
    ❤️ SANA, SARIKA, CAMILLA and KK are here today for your massage needs ❤️ Lily Spa ❤️ 2190 McNicoll ❤️ Scarborough ❤️ M1V 5M2 ❤️ (647) 531-8288 ❤️
  44. Jenny’s Spa:
    🎉🍒JENNY’S SPA🎉🍒 ✅5170 DUNDAS STREET WEST✅ 👌ETOBICOKE ONTARIO M9A 1C4👌 ☎️(647-893-5196)☎️Call or Text ☎️(437-888-3759)☎️Call Only (ETOBICOKE) OPEN 10am to 9pm MONDAY to SUNDAY 🔥✅GRAND OPENING💯NEW GIRLS EVERYDAY🔥EXCELLENT MASSAGE + SERVICE QUEENS NOW AVAILABLE AT JENNY’S SPA FOR ALL YOUR MASSAGE AND SPECIAL EXTRA NEEDS🔥💯😘🔥❤️👌 🔥TWO BEAUTIFUL NEW YOUNG ASIAN GIRLS EVERYDAY🔥 💯REAL PICTURES OF ATTENDANTS💯 🔥TODAY’s ROSTER INCLUDES: Anna😘- A stunning sexy girl from Hong Kong
  45. Sparkling Spa:
    ⚡🌟SPARKLING SPA⚡🌟 ✅50 Lockridge Ave Unit 8✅ 👌Markham, ON L3R 8X4👌 ☎️(905) 604-8186 Spa Land Line☎️ ☎️(437) 446-6688 NEW Spa Cell Phone☎️ (West of Warden & 16th Ave) OPEN 10am to 9pm MONDAY to SUNDAY 🔥✅NEW MANAGEMENT💯NEW GIRLS🔥SUPERSTAR SERVICE QUEENS AVAILABLE AT SPARKLING SPA FOR ALL YOUR MASSAGE AND SPECIAL EXTRA NEEDS🔥💯😘🔥❤️👌 🔥SEXY NEW YOUNG GIRLS ALWAYS WORKING - Today’s Schedule is…🔥 Zoe - 🔥Stunning Tall Taiwanese Service Queen with Endless Passion and Sensuality who Wa
  46. Golden Flower Spa:
    ✰ 905.258.0777 ✰ 8380 Kennedy Rd Unit #C6, Unionville Markham 🇻🇳🇻🇳 Misa (New) 19Yrs Vietnamese beautiful pretty face, long black hair 🇯🇵🇯🇵 Tracy (New) 22Yrs, petite Japanese, young & pretty face 🇨🇴🇹🇭 Monica (New) Colombian | Thailand, beautiful & shapely 🇮🇳🇮🇳 Sonia | Aniy from India is young & curvy, very pretty, lightly toned...After 9PM 🇻🇳🇻🇳 Mimi | Candy (New) 19Yrs Vietnamese beautiful face, very friendly ✰ GOLDEN FLOWER SPA ✰ 905.258.0777 ✰
  47. KSpa:
    FRIDAY at 𝐊 𝐒𝐏𝐀: HELEN, SUKI & CINDY. Unit B6-4227 Sheppard Ave East Scarborough, ON (Just East of Midland Ave) ☎️ 𝟲𝟰𝟳-𝟳𝟵𝟮-𝟳𝟱𝟲𝟴 ☎️ HELEN is a pretty Chinese babe, 24, 5’3” & 115 Lbs, can provide good services. SUKI is 23, 5’2” & 100 Lbs, 34C with a slim & sweet sexy body. CINDY is slim & pretty with a 5’3” sexy body, big boobs 34D, and a nice curvy bum. Cindy can relax all your cares
  48. Lulu1980:
    Phoenix Blossom spa ♨️♨️♨️ table shower body scrub 👍👍👍We have 3 beautiful young girls working today, young and lovely Mia and Jenny Specialising in table shower body scrub massages and offering deep massages Cici🤗🤗🤗🤗5124 Dundas St W Etobicoke.Please call ☎️416-817-3366 to book and Walk in the back door there is plenty of parking available
  49. SpringGreen.:
    Spring Green Spa - 72 Gerrard St W. 2/Fl - 647-891-0699Today we have 5 girls on Friday:💋💋New jap girl Tina💋💋 :heart4 Diana - Tanned Spanish beauty with large melons and a fun booty too Wendy- exotic goddess with a gymnasts body and corresponding flexibility CiCi- Exotic beauty with great service...
  50. Moneylee:
    All season wellness center : New Young girl big breasted beautiful buttocks charming temperament big boobs Michelle,young girl pretty face nice figure Thai deep massage Sonia,Young girl big breasted beautiful buttocks charming temperament big boobs Yoyo,Young girl Big breasted saucy naughty Ella ,Enchanting sexy petite deep massage Sherry 🏠address: #5-30 Rambler dr Brampton ,Ontario L6W 1E2☎️4376655510 👅👅🦵🦵🈵🈵👄👄
Back
Top