Biggest Massage Oriented Forums on the Planet - Massage.forum | MassagePlanet.net | Massage.live | Massage.chat

Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

Zone Exotic, 1221 rue Labadie, Longueuil

Joined
May 7, 2010
Messages
56
Reaction score
0
Points
6
Comme personne n'a encore fait de review de cet endroit, j'ai eu la curiosité d'aller voir surtout que c'est assez près de mon travail.

Commençons par le début, leur site web: désolé mais pourri. Seulement les coordonnées et les photos de l'endroit et aucune description ou photo des filles. Ils ont bien une page Facebook avec quelques photos mais elle n'est pas mise à jour. Ils s'annoncent surtout quotidiennement sur un site bien connu de petites annonces en ligne avec une catégorie rencontres/massages érotiques (Mods, puis-je le nommer?) où il y a quelques photos et quelques descriptions de filles mais impossible de savoir quelle description correspond à quelle photo. Ils s'annoncent aussi mais moins souvent sur maryly.com (je me permets de le nommer car c'est un annonceur de eforum.xxx.ca).

Poursuivons notre visite par l'extérieur de l'immeuble. Un local dans un petit édifice à bureaux d'un quartier industriel sur une rue en croissant. Pas très bon pour l'achalandage et difficile à trouver mais au moins ça a l'avantage d'être discret. Le local est annoncé par 2 ou 3 pancartes écrites à la main au crayon feutre sur un carton blanc; sérieux, je ne blague pas! Assez risible et pathétique.

Malgré tout ça, j'ai quand même téléphoné pour prendre rendez-vous et j'ai compris au ton de celle qui m'a répondu que c'était une des hôtesses (ةmy-Lee), pas de réceptioniste ici. Elle a décrit les deux filles présentes ce jour là: ةmy-Lee, 19 ans, cheveux longs noirs, gros seins ou Mandy, 19 ans, blonde aux yeux bleus, 34 B. Comme je préfère les filles minces et délicates aux seins naturels plutôt que les gros seins refaits, ma préférence allait vers Mandy. Je lui ai demandé qui elle était; suite à sa réponse je lui ai demandé si elle serait offusqué que je choisisse Mandy. Elle m'a répondu très gentiment que non et j'ai pris rdv avec Mandy. Une heure plus tard, ةmy-Lee me rappelle pour me dire que Mandy devait quitter et me proposer ses services. J'ai apprécié qu'elle me rappelle pour me prévenir plutôt que de me l'annoncer à mon arrivée. Comme elle avait une jolie voix sympathique, j'ai accepté. (Pour une review spécifique à ةmy-Lee, voir le post suivant; ici je me contente de parler de l'endroit)

L'intérieur est petit mais décoré avec goût et assez chaleureux où les pièces sont disposées comme dans un logement. Pas de spas ici mais des bains tourbillons qu'il faut réserver à l'avance (20$ extra). Aménagement des salles assez classique: bain, douche, table de massage. Prix pour une heure: 50$ à l'entrée, 80$ pour la fille pour un massage corps à corps (thai) et 20$ extra pour qu'elle enlève sa culotte; total: 150$. Pour le service et les règlements, ça se compare à d'autres endroits du genre comme ةvasion, Fantaisies ou Renaissance, quand il était sur la Rive-Sud. Comme j'ai beaucoup apprécié le service d'ةmy-Lee (voir autre post) voici comment je cote l'endroit:

Marketing: 2/10
Discrétion: 9/10
Choix de filles: 6/10
Décoration et propreté: 8/10
Qualité du service: 8/10

En résumé, je vais y retourner et je pense que plusieurs eforum.xxxistes apprécieraient.
 
Le post précédent parle du salon, voici maintenant le déroulement de ma rencontre avec ةmy-Lee.

Première impression: Wow! ةmy-Lee est vraiment très belle. Très joli visage à tous points de vue, yeux pétillants, bouche souriante aux dents parfaites, petit nez droit, et toujours ce magnifique sourire. Pour ceux que ça dérange, je dois précicer qu'elle arbore un tatouage assez particulier situé dans son encolure (entre le cou et les seins) donc bien visible si elle porte un décolleté. Il s'agit d'un texte sur deux lignes en lettre cursives et écrit à l'envers (lisible que si on le regarde dans un miroir!). Pour les curieux, vous pouvez bien le voir sur certaines des photos de leurs annonces sur le web.

ةmy-Lee a un caractère enjoué et met rapidement le client à l'aise. J'avais apporté des "printouts" de quelques annonces en ligne et de leur page Facebook pour lui expliquer à quel point il était difficile de comprendre quelle description correspondait à quelle fille et qui est qui sur les photos. Elle me répond avec beaucoup de gentillesse et de franchise sans chercher à se faire valoir au détriment de ses collègues et m'a assuré qu'elle en parlerait à son patron. J'ai trouvé qu'elle faisait preuve de beaucoup de spontanéité et de candeur.

J'ai été encore plus surpris lorsqu'elle m'a annoncé que c'était seulement sa deuxième journée et son premier emploi dans ce domaine. Suite à ma réaction, elle m'a avoué qu'elle avait bien quelques craintes et réticences le premier jour mais que les clients avaient été très gentils avec elle et qu'elle avait trouvé ça très agréable et amusant et même assez excitant! Comme je suis dans la cinquantaine, elle m'a assuré que l'âge ne la dérangeait pas et qu'elle aimait bien la gentillesse des hommes plus agés et qu'elle s'occuperait bien de moi. Je l'ai assurée que je la traiterais avec délicatesse et j'étais déjà conquis par son sourire et sa candeur. Un petit détail qui trahissait son inexpérience: elle me vouvoyait constamment même si je lui disais que je préférais qu'elle me tutoie. Autant je trouve indélicat qu'une caissière de banque ou d'épicerie fasse preuve de trop de familiarité en me tutoyant, je préfère qu'une travailleuse du sexe ne me fasse pas trop sentir la distance entre nous même si j'ai plus que deux fois son âge. Mais, comme je sentais bien qu'ةmy-Lee le faisait involontairement puis en s'excusant gentiment avec le sourire, il était clair que ce n'était pas pour marquer cette distance et je lui pardonnait facilement ce petit détail qu'elle devrait corriger rapidement.

Elle me montre la salle où se trouve la table, une douche et un grand bain tourbillon. Il est vide mais on peut le faire remplir en réservant à l'avance (20$); peut-être la prochaine fois. Elle m'invite à prendre ma douche et me dit qu'elle sera de retour dans cinq minutes. Je l'accueuille la serviette autour de la taille afin de ne pas brusquer cette jeune débutante. Je lui mentionne qu'il m'arrive souvent lors de rencontres dans des salons de massage de commencer par masser l'hôtesse et que la plupart apprécient généralement mes "talents". L'idée lui plaît et elle enlève donc son soutien-gorge et s'étend face contre la table. Je commence à lui masser le dos, les jambes et les fesses qui sont bien rondes et fermes. Elle me dit que mes mains sont douces et que mon massage et mes caresses sont très agréables. Je lui demande si elle doit garder sa culotte: non, mais c'est 20$ de plus. Ah bon! en général, je suis allergique aux menus "ascenseurs" mais ce sera le seul extra dont elle me parlera et, comme tout le reste, c'était dit avec beaucoup de gentillesse et de simplicité.

Après avoir bien caressé toutes les parties de l'arrière de son corps, je commence à lui caresser les côtés des seins et, aussitôt, elle se souleve légèrement la poitrine pour que je puisse glisser mes mains sous ses seins car elle me dit qu'elle aime beaucoup se faire masser et caresser les seins. Je lui propose donc de se retourner afin de mieux procéder. Surprise agréable: alors que j'étais convaincu qu'une si jeune et mince jeune fille avait forcément des seins refaits pour les avoir de cette taille, et bien non, ils sont tout à fait naturels, très agréables au toucher et ةmy-Lee en redemande! L'annonce parlait de seins 34D; c'est peut-être un peu exagéré, disons de bons C mais tenant compte de la petite taille d'ةmy-Lee, je trouve qu'ils sont parfaitement proportionnés.

Pour le reste, ce sont les restrictions habituelles et l'accès au Y est interdit ("pas parce qu'elle n'aime pas ça mais c'est le règlement et elle ne veut pas perdre sa job") mais elle semble vraiment apprécier et profiter de toutes les autres caresses. Je me permets même (avec sa permission, bien sûr) de monter sur la table et de m'asseoir sur son bassin pour mieux masser ses seins et même y loger mon pénis ce qui semble aussi lui plaire et l'exciter.

ہ mon tour d'aller sur la table, elle utilise ses mains, ses seins et tout son corps pour stimuler toutes les parties de mon corps. Même s'il lui reste à apprendre quelques trucs de "teasing" des masseuses plus expérimentées, je n'ai pas l'impression d'être avec une débutante hésitante mais bien avec une fille qui trouve l'expérience très agréable et qui veut partager tout le plaisir possible dans les les limites permises. ةmy-Lee a vraiment l'air faite pour ce travail et le fait avec beaucoup d'enthousiasme. Après le flip, elle monte rapidement sur la table et commence les choses sérieuses qu'elle prend en mains avec beaucoup d'assurance et de sensualité. Après un 180° qui me procure une agréable vue en 69 pendant laquelle elle poursuit ses manipulations, je lui demande comment elle préfère que je vienne et lui demande si elle accepte que je vienne entre ses seins? Elle m'assure qu'elle adore ça et que ça l'excite! Après l'explosion finale accompagnée de soupirs bien sentis de sa part, et comme je suis un gentleman, je lui dis de rester bien allongée et vais préparer une débarbouillette chaude pour essuyer le "dégât" sur ses seins. Encore une fois, elle me complimente pour cette attention.

Après ma douche, et m'être rhabillé je termine par un petit calin et deux bisous et elle me dit qu'elle a bien hâte de me revoir. Moi aussi bien sûr et je n'y manquerai pas.

Salon: voir revue précédente.
Visage: 9/10
Corps: 9.5/10 (si les tatouages ne vous dérangent pas; sinon, soustrayez selon votre tolérance pour ce détail)
Attitude et gentillesse: 10/10
Service: 8/10
Dommage: 50$ à l'entrée, 100$ à ةmy-Lee incluant le supplément pour enlever la culotte.
Repeat: certainement!

Si vous allez la voir, soyez gentils avec elle pour qu'elle continue de prendre plaisir à son travail et de nous en faire profiter.
 
What you did not mention about this place is that girls do not talk about money, and they do not offer erotic service but "exotic" service. The "price list" is exposed in the room next to the door so you know how much the girl is "expecting" for the service. Doing the math, entrance $40 + exotic service $80 = $120 the best deal on the South-Shore from now.
 
10-4, how do you define erotic and exotic? Which one is more liberal in your definition? Is what I got (nude thai, HJ and COB) erotic or exotic?

I didn't notice the price list you mention; I will check next time. As mentioned in my post, ةmy-Lee charged me a total of 150$ (50$ entrance + 80$ 1h thai massage with HJ + 20$ for removing bottom). Was I charged too much? They now offer some 2 for 1 specials or 160$ 4 hands massage on some of their recents ads. Maybe thay lack customers and I should negotiate on my next visit?

Update: I went today and checked that the price list at the entrance mentions 50$ for one hour. Since I was charged 50$, that was fair. I repeated with ةmy-Lee, experience similar to my previous post and same price. Very enjoyable. I was also introduced to Mandy, very cute but preferred ةmy-Lee only rather than a 4 hands session.
 
Kimberley @ Zone Exotic

Bonjour,

Suite à la recommandation de Old_B et étant toujours à la recherche d'un salon agréable sur la Rive-Sud, j'ai décidé de faire un saut à la Zone Exotic ce matin. J'ai téléphoné et pris rendez-vous, en y allant un peu sans information hormis les posts précédents. La receptioniste me donne quelques indications pour me rendre. Le coin est assez tranquille, dans une zone industrielle et quand on sait que la suite 207 et située au fond de l'impasse, on trouve assez facilement.

En entrant dans le salon, je fut assez surpris de rencontrer Kimberley (Pamela Kayre) à la récéption. J'ai eu le plaisir de l'avoir comme masseuse il y a quelques mois au Men'z. Elle me dit que les filles ne sont pas encore arrivés et que c'est elle qui me fera le massage. C'est une jolie fille et j'avais eu une bonne expérience alors j'accepte avec plaisir. Pour info, le Men'z a fermé car il n'avait pas de permis. C'est donc normal que leur site internet soit au point mort.

La place est trés agréable, il y a de l'espace à la recepetion et la piéce de massage est relativement grande sans être trop froide. Une belle est grande douche et un bain sont également dans la piéce. La lumière tamisé est agréable et la sonorisation est bonne (peut être un peu forte - un haut parleur au dessus de la porte). Franchement, la piéce est agréable, propre et intime. Le seul petit bémole, c'est qu'il manque de mirroirs pour apprécier la vue...

Aprés ma douche, Kimberley rentre dans la piéce sans que j'attende, se déshabille tout de suite. Je suis un peu fétichiste et j'aime bien que la masseuse prenne son temps pour se dévétir, faire un petit strip, voir même porte un costume comme au renaissance... c'est donc nue qu'elle commence par me faire un massage du dos. Un trés bon et agréable massage, bien relaxant. Je tourne et je commence à la caresser à mon tour. C'est une jolie fille, elle prend des poses tres suggestives et me fait passer un bon moment. Aprés la 'détente' elle poursuit par un petit massage relaxant qui me fait presque m'endormir.

Je ne sais pas si c'est la place qui veut ça, mais j'ai eu une meilleure sensation avec elle que lors de notre première rencontre au Men'z. Elle était plus réceptive, plus communicante. En sortant, j'ai vu les photos des autres filles qui travaille dans le salon, et il en a qui sont vraiment trés belle. J'ai hate que le salon se dote d'un site internet digne de ce nom afin de pouvoir essayer une autre fille. Au tout cas, compte tenu de la proximité de chez moi, de la qualité du salon et de mon heure passé avec Kimberley, c'est certainement à refaire.

Niveau prix, 50$ l'entrée + 80$ pour les options, ce qui me semble conforme à la rive-sud.


Discrétion: 8/10 (rien à dire, trés discret)
Choix de filles: 2/10 (il n'y en avait qu'une quand j'y suis allé à 10h30 du matin aussi, par contre d'aprés Kimberley elles sont 7 ou 8 à travailler dans le salon c'est donc prometteur)
Décoration et propreté: 9/10 (le plus sympa que j'ai fait... 1 point de moins car il manque des mirroirs)

Visage: 9/10 (Kimberley est vraiment une jolie fille)
Corps: 6/10
Attitude 7/10
Service: 9/10

A refaire, avec elle mais aussi avec une autre.
 
Comme il y a eu d'importants changements à la Zone Exotic, je dois modifier quelques éléments de mes posts précédents.

1- Tout d'abord, pour mon plus grand malheur, Amy-Lee n'est plus là! De plus, on ne peut me dire ce qu'elle est devenue. Toute info à ce sujet serait grandement appréciée.

2- Leur site Web est toujours aussi pourri sans aucune photos ou description des filles et pas d'horaires. Leur page Facebook n'est pas mieux; à peine quelques photos pêle-mêle des filles. ہ ma connaissance, leur seul moyen de communication mis à jour régulièrement sont leurs annonces sur 123 mais il est difficile de savoir quelle photo correspond à quelle fille.

3- La dernière fois que j'y suis allé, j'avais réservé Jade dont la photo me plaisait mais quand je suis arrivé, j'ai été accueuilli par Kimberley qui m'a annoncé que Jade avait dû quitter et qu'elle était seule à pouvoir m'offrir ses services. J'ai accepté et mon expérience a ressemblé assez à celle de Chaliebegood. Selon moi, Kimberley est jolie et sexy et a tous les avantages et les inconvénients d'une masseuse d'expérience. Avantages: elle connaît bien les trucs pour un bon teasing pendant la partie où on est sur le ventre et elle sait bien se servir de ses seins et de tout son corps pour un massage sensuel. De plus, elle livre un service conforme aux attentes mais sans surprise. Désavantages: pas beaucoup de chimie et j'ai senti que je n'étais qu'un des très nombreux clients qu'elle a sûrement eus et elle ne donne pas l'impression de prendre plaisir elle-même à la session. Tandis qu'avec Amy-Lee, je fus l'un de ses premiers clients et comme j'ai été gentil et attentionné avec elle, elle a apprécié et me l'a bien rendu. ہ ma deuxième visite, je sentais qu'elle était vraiment contente de me revoir et d'avoir du plaisir avec moi.
Pour revenir à Kimberley, comme les goûts peuvent varier d'un à l'autre, je trouve que la note de 9/10 pour le visage est très généreuse. Jolie oui mais manque de sourire et pas vraiment mon genre. Par contre, je donnerais plus que 6/10 pour le corps; elle est mince et j'ai particulièrement apprécié ses seins naturels dont elle se sert très bien.

4- Leurs annonces parlent d'une nouvelle administration. Nouvelle depuis quand? Depuis trois mois ou, récemment, depuis le départ d'Amy-Lee et l'arrivée de plusieurs nouvelles filles? Il y a un important roulement des filles; je me demande bien pourquoi. Souvent, ça annonce un changement de politique concernant le niveau de service; en plus ou en moins?

Pour le moment, j'observe les photos des filles et j'espère que certaines qui travaillaient avec Amy-Lee mais que je n'avais pas encore eu l'occasion de rencontrer reviendront à l'horaire; certaines ont encore leur photos mais elle ne sont pas annoncées à l'horaire. La plupart des nouvelles filles semblent jolies mais j'aimerais bien lire des commentaires de clients. Charliebegood et moi sommes-nous les seuls eforum.xxxistes à fréquenter cet endroit? Et toi, Charliebegood, y es-tu retourné après ta rencontre avec Kimberley?
 
Salut Old_B

Pour répondre à ta question, je ne suis pas retourné à la Zone Exotic. J'ai failli y aller un matin et j'avais pris rendez-vous avec Jade mais a peine garé sur leur stationnement j'ai recu un appel de la job et j'ai dû canceller et faire demi tour ... un peu frustré je dois dire ! lol ! Toujours pas de site internet digne de ce nom et pas d'infos sur les masseuses non plus. Ca ne me donne pas trop l'envie de m'y rendre à vrai dire.

C'est drôle mais concernant Kimberley, personnellement, je suis plus attirer par son visage, je l'a trouve trés mignonne et puis elle a un petit coté "cochonne" qui m'exite assez... peut être à cause de ses films XXX... Et puis c'est vrai que la deuxieme fois ou j'ai pris une heure avec elle, elle était plus agréable et c'est vrai que ca a une influance sur son physique. Par contre j'aime moins son corps. Tu n'as peut être pas encore passer une heure avec Melissa mais elle a vraiment un corps à tomber par terre ... elle est ferme de partout, la poitrine, les fesses, les cuisses .... mummm trés agréable ! lol !

Au plaisir !
 
Ce qui devait arriver est finalement arrivé. Ce salon mal géré a fini par fermer. Bizarrement, l'affiche néon "ouvert" est encore allumée mais le salon a cessé depuis quelques temps d'annoncer sur 123 et le téléphone ne répond plus. Deux des filles qui y travaillaient, Karell et Vanessa, sont maintenant au salon Nouvelle vie de la rue Beauharnois. Il s'agit d'un salon asiatique mais qui semble vouloir élargir sa clientèle en engageant des Québécoises francophones.

C'est dommage pour la Zone Exotic car le salon était bien situé dans un endroit discret et facile d'accès pour les clients potentiels travaillant sur la Rive-Sud dans les parcs industriels de Boucherville, Longueuil, St-Bruno et Sainte-Julie qui n'ont pas toujours le temps d'aller à Montréal ou même sur Chemin Chambly ou Taschereau.

En espérant que l'endroit sera racheté par quelqu'un de plus attentif aux besoins de la clientèle car je pense que le marché est là. Avis aux intéressé(e)s!
 
So the quality at Nouvelle Vie should increase! That was much needed!

Ogre
 
Why do you say so??? When there is less competition, the overall offered quality tend to go down... I'm just asking.
 
It was really bad at Nouvelle Vie (I reviewed a few times). These girls were at least at a high end place and will bring in quality...
Competition is good...but I think inexistent on the SS even if Exotic stayed open

Ogre
 
NV n'est pas dans un endroit très discret. Les madames du salon de coiffure et du nettoyeur qui reniflent dans les vitrines et les jeunes qui trainent à la crèmerie...

ZE est définitivement mieux spotté.
 
Shoutbox
  1. Montreal 1969:
    Elise seduction
  2. Withme_Spa:
    💢 at 4386 Sheppard Avenue east💘 Friday, ❤ 💞 Sophia, 💝💋abt 5'2", full body woman, nice bust, pretty face. Cheerful personality , does a comfortable treatment and excellent finish... 💘💞Kim, 💗👄gorgeous, long brown hair, a sexy medium body with good relaxation skill... nice service 👄👄Gaga,👄👄 medium height, stacked, friendly and pretty, offers a firm treatment and over the top finish.💥💋 🔋416 297-7488🔋
  3. Lulu1980:
    Hi guys 🤪🤪🤪Phoenix blossom Spa 🌹🌹🌹Mia sexy body big boobs 😘😘😘very good body slide 🌹🌹🌹🌹🌹and Cici very good table shower😘😘😘😘😘 ,Helen Deep Tissue Massage👍👍👍👍5124 Dundas St W Etobicoke ☎️ 416-817-3366
  4. Aufan Spa:
    ❤️ SOFIE, ANGELA and MIMI are here today for your massage needs ❤️ AUFAN SPA ❤️ 635 PHARMACY ❤️ Scarborough ❤️ M1L 3H3 ❤️ (647) 557-1407❤️
  5. Endless Joy Spa:
    ✨✨✨✨✨[GRAND OPENING]✨✨✨✨✨ 💞Endless Joy Spa💞 🎇 (155 East Beaver Creek Rd Unit #8, Richmond Hill) 416-731-8565🎇, Slim Sexy Chinese Kiki, Slim Petite Chinese Suki, Tall Slim Sexy Chinese Kelly, Young CBC Rachel
  6. hiyamickey:
    7 young petite sexy girls working @Reynaella wellness Address: 3555 14th Ave unit #7 Markham ☎️:905-470-8082
  7. bnwellness_wilson:
    Blue Nile Wellness Center, We have 4 young beautiful girls are working today, young sweet cute Summer and young pretty fun Sally, young cute open mind Tina and beautiful GFE Lina are providing deep tissue and sensual massage, pls call 416-3985777 book appointment and walk in always welcome, back entrance and parking available,350 Wilson Ave North
  8. Moon&beauty:
    MoonMoon/416 887 8801/8131Yonge st # 203 /new Asian girl Yuki &Persian girl Jasmine today
  9. Hollywood_Spa:
    💢 a cozy, clean spa at 4578 Yonge Street, unit 100 💫💞💋💘 Friday, 💝 Tracy,💞💗 tall with slim build, brown hair past shoulder, very pretty, amazing legs, friendly personality. excellent treatment and service ❤ Vivian,💋💋 medium height and build. very good looking, dark hair past shoulder, comfortable treatment and good service level...💯💥 Lisa, 💘young, pretty, stacked !. with very unique style of treatment 💗 📱 416 222-5554📱
  10. lemon_tree:
    💛💫 a discreet entrance at 4155 Sheppard Avenue east 201 💥💋💦 Friday, ❣ 👄 Eva, 👄👄 long dark hair, very nice body, slim but busty, pretty, soft hands to relax you and lots of relaxation skills to make your session most memorable. 💘 📞 647 348-2899📞
  11. SunriseRH:
    FRIDAY at SUNRISE SPA: HAPPY & MICHELLE. 10 East Wilmot St, Unit 27, Richmond Hill, on ☎️ 647-325-8086 ☎️ HAPPY is a slim Korean attendant with great massage and other skills. MICHELLE is a young, curvaceous beauty, 5’2” & 130Lbs, 37DDD-31-41, a trim waist, and a nice butt. Come and be pampered.
  12. Jenny’s Spa:
    🎉🍒JENNY’S SPA🎉🍒 ✅5170 DUNDAS STREET WEST✅ 👌ETOBICOKE ONTARIO M9A 1C4👌 ☎️(647-893-5196)☎️Call or Text ☎️(437-888-3759)☎️Call Only (ETOBICOKE) OPEN 10am to 9pm MONDAY to SUNDAY 🔥✅GRAND OPENING💯NEW GIRLS EVERYDAY🔥EXCELLENT MASSAGE + SERVICE QUEENS NOW AVAILABLE AT JENNY’S SPA FOR ALL YOUR MASSAGE AND SPECIAL EXTRA NEEDS🔥💯😘🔥❤️👌 🔥TWO BEAUTIFUL NEW YOUNG ASIAN GIRLS EVERYDAY🔥REAL PICTURES OF ATTENDANTS💯💯💯 - TODAY’s ROSTER INCLUDES: 🔥 Anna😘- A stunning sexy girl from Hong Kong
  13. Red_Pearl_Spa:
    💋 at 4385 Sheppard Avenue east, unit 5 💢💥💞Friday, 💘💋 Tammy, and 💞milf Mary💋 for an amazing treatment... 5'5", long light brown hair, at least C, decent English and upbeat, cheerful personality. ☎️ 647 352-1588☎️
  14. NewOriental:
    FRIDAY at 🍏💚NEW ORIENTAL SPA💚🍏: LULU & PHOENIX. 10 East Wilmot St, Unit 26, Richmond Hill, on ☎️ 647-381-2688 ☎️ LULU is a friendly and very sexy Vietnamese girl. She is a lot of fun, and can be wild at times. PHOENIX is a gentle sweet Filipina lady, 5’4” and 105Lbs, with 34C-24-34 assets and very open minded.
  15. Moneylee:
    All season wellness center : New Young girl big breasted beautiful buttocks charming temperament big boobs Michelle,young girl pretty face nice figure Thai deep massage Aad,Young girl big breasted beautiful buttocks charming temperament big boobs Yoyo,Young girl pretty face nice figure Thai deep massage Mumu,Enchanting sexy petite deep massage Sherry 🏠address: #5-30 Rambler dr Brampton ,Ontario L6W 1E2☎️4376655510 🦵🦵👄👄🈵🈵👅👅
  16. Annie Spa:
    🎉🍒ANNIE SPA🎉🍒 ✅7-1001 SANDHURST CIRCLE✅ 👌SCARBOROUGH ON M1V 1Z6👌 ☎️(437) 818-8896☎️ ☎️(416) 291-8879☎️ (FINCH & MCCOWAN) OPEN 10am to 9pm MONDAY to SUNDAY 🔥✅NEW MANAGEMENT💯NEW GIRLS🔥🔥 🔥GORGEOUS NEW YOUNG ASIAN GIRLS - TODAY’s ROSTER INCLUDES: 🔥 Bella 😘 is a beautiful Vietnamese busty girl, very sexy, with RMT style massage and very good playful service. So friendly, and nice. Summer ❤️ has nice sexy body, and nice breasts. She can give very good massage and fun service.
  17. Moneylee:
    Full season wellness center: New Young girl big breasted beautiful buttocks charming temperament big boobs Cici , Young girl pretty face big boobs nice figure deep massage Jessica ,Young girl Big-breasted big Big boobs big butts May, Young beautiful face sexy body and good deep massage Maggie,Enchanting sexy petite deep massage Mary . 🏠 2560 Shepard Ave Mississauga unit 1 ☎️ 4379857899 👄👄🦵🦵🈵🈵👅👅
  18. Lily Spa:
    ❤️ SANA, CAMILLA, SARIKA and KK are here today for your massage needs ❤️ Lily Spa ❤️ 2190 McNicoll ❤️ Scarborough ❤️ M1V 5M2 ❤️ (647) 531-8288 ❤️
  19. gold__rose__spa:
    💐🌹 at 1536 Warden Avenue 💖💋💐 Friday, 💖💋 Nana, 💋small in stature, slim and fit. A very pretty girl, does a relaxing treatment and fantastic finish. and 🏵 Fifi, 🏵 📳 647 346-8086📳
  20. Lulu1980:
    Phoenix blossom Spa ♨️♨️♨️5124 Dundas W Etobicoke ☎️416-817 3366🌹🌹🌹table shower 🚿 body scrub 😘😘😘😘Mia sexy body good service Cici nice girl Deep tissue massage
  21. Dreaminn:
    FRIDAY at 💭DREAM INN WELLNESS SPA💭: *NEW GIRL HONEY, KELLY, & LULU. 10225 Yonge St (North of Major Mackenzie), Richmond Hill, ON ☎️ 647-829-2983 ☎️ HONEY (*NEW TODAY) is a beautiful slim Asian lady with an ample bosom, slightly curvy with a great ass. Her services are highly sought after. KELLY is a young & pretty Asian girl, very slim, 5’3” with very liberal services.
  22. Peony Garden Spa:
    🌸2 GIRLS AVAILABLE TODAY 🌸 JENNY: A TALL AND SLIM KOREAN GIRL THAT IS A TOTAL SERVICE QUEEN 🌸 ELLA: A PETITE YOUNG CHINESE GIRL THAT IS A POPULAR FAVOURITE 🌸 PEONY GARDEN SPA 🌸 3477 KENNEDY ROAD UNIT 4 🌸 (416) 335-6093 🌸
  23. GoldenFlower:
    FRIDAY at 💛⭐🌟🌻 GOLDEN FLOWER SPA🌻 🌟⭐💛, 8380 Kennedy Rd, Unit C6 (Kennedy & Hwy 7), Markham, ON 905-258-0777: Kelly, Linda, Monica & Sonia. Arriving after 9pm: Jojo Kelly is slim and pretty with very good services. Linda is a pretty Vietnamese cutie with nice melons, curvy ass, and great services. Monica is sweet, attractive and accommodating.
  24. ASPA:
    𝗙𝗥𝗜𝗗𝗔𝗬 𝗮𝘁 𝗔 𝗦𝗣𝗔: 𝗔𝗺𝘆 & 𝗯𝗲𝘀𝘁 𝗺𝗮𝘀𝘀𝗮𝗴𝗲 𝗥𝗮𝗰𝗵𝗲𝗹 🅰️𝐀 𝐒𝐏𝐀🅰️, 28 South Unionville Ave, Unit 5, Markham. 🅰️𝗖𝗮𝗹𝗹 𝟲𝟰𝟳-𝟳𝟮𝟵-𝟲𝟲𝟬𝟲 𝗼𝗿 𝘁𝗲𝘅𝘁 𝟲𝟰𝟳-𝟴𝟯𝟵-𝟱𝟵𝟲𝟲🅰️ AMY is young and very friendly, standing 158 Cms. with 34C Cups and a very nice bum. Amy is a very popular student, young, sexy, and open minded. She is in demand for her good massage
  25. HolidaySpa:
    Friday at 🌴😎🌅𝓗𝓸𝓵𝓲𝓭𝓪𝔂 𝓢𝓹𝓪🌅😎🌴3517 Kennedy Rd, Unit 4, Scarborough ☎️𝟰𝟯𝟳-𝟮𝟰𝟳-𝟭𝟭𝟵𝟵☎️Cindy & Lina CINDY is a slim & incredibly sexy lady with a smile that will melt your heart, & an ass that will fire up your spirit. Her services are among the best! Lina is very well known for her great services and her impressive shapely ass. Come and see why! You will be glad you did.
  26. ForeverWarden:
    Friday at 🫦❤️🔴🟥♾️𝓕𝓞𝓡𝓔𝓥𝓔𝓡 𝓢𝓟𝓐♾️🟥🔴❤️🫦 2190 Warden Ave, Unit 201, Scarborough 𝟰𝟭𝟲-𝟴𝟬𝟬-𝟳𝟴𝟴𝟳: Cindy, Mia, Nana & Sasa. Cindy is a slim beauty, 5’4”, natural C Cups & wonderfully long nipples. Her massage is nice, her bbbj will drive you wild & her cfs finish is a dream come true. Mia is a Caribbean service queen temptress with incredible curves. She can bbbj like a queen, & is open to dfk & cfs.
  27. Sparkling Spa:
    OT YOUNG GIRLS WAITING FOR BLOW YOU AWAY @ SPARKLING SPA: JAP SENSATION CHANEL AND SASSY JENNIFER READY TO KNOCK YOU OUT ☎️(905) 604-8186 Spa Land Line☎️ ☎️(437) 446-6688 NEW Spa Cell Phone 50 LOCKRIDGE AVE UNIT#8 NO SPA LIKE US ANYWHERE NEAR US
  28. Bellagio Wellness &Spa:
    💗💗💗 ℍ𝔸ℙℙ𝕐 𝕄𝔸𝕐 💗💗💗🌟🌟🌟 MAY 3rd , FRIDAY 🌟🌟🌟 ☎️ (905) 707-6866 🕙🌟🌟🌟Open 10:30-10:00🗺#33-160 East Beaver Creek 🗺 7 Rms 🛏🌟🌟🌟Table Shower(TS)+Massage 2hr $120*,TS & massage 1hr $90, 🌟🌟🌟$40/50/60 for 30/45/60min 🌟🌟🌟Attendants: We have 7️⃣ today 🍀🍀🍀 🌹🆕 DAISY 🌹SOPHIE 🌹🆕 OLIVIA 🌹 🆕 NAT 🌹 CHERRY 🌹LILIAN 🌹 LUCY 🍀🍀🍀 NEWSFLASH 🍀🍀🍀 🆕 OLIVIA & 🆕 NAT & SOPHIE & 🆕 DAISY & CHERRY & LILIAN ‘ s BACK 🍀🍀🍀 TODAY 🍀🍀🍀
  29. bumika.vashi:
    (((आपको बिना नाटक या नखरे करने वाला सर्विस चाहे तोह याद करना. ))) If you want Service without Drama or Tantrums, Remember it. Will Try To Give You The Best Possible Sweating Experience With Full Company. TAKE MY WORD.?? Don't Waste Your Time And Money In Some Other Place Where You are Really Upset Loosing Out Both Money And Fun. Ok Try With Our Girls Once Then Your Visit Will Be Regular To Me.... _________________N O T E_________________ If u like my services Please Please Do not forget to
  30. Selkirk:
    For the most part, amps are very sketchy.
  31. Sparkling Spa:
    HOT YOUNG GIRLS WAITING FOR BLOW YOU AWAY @ SPARKLING SPA: MUI CALIENTE STELLA AND SCHOOL GIRL SELENA (NEW!!) ☎️(905) 604-8186 Spa Land Line☎️ ☎️(437) 446-6688 NEW Spa Cell Phone 50 LOCKRIDGE AVE UNIT#8 NO SPA LIKE US ANYWHERE NEAR US
  32. K96akhil:
    Hyderabad
  33. Red Rose Spa:
    🌸 We have 9 hot brown girls today 🌸 MALIYA, ASHA, SANA, PAOLA, TRACY, AMANDA, RAVEN, PAYAL PEARL, AAVI, ANGEL 🌸 2588 Birchmount 🌸 2 Invergordon 🌸 647-702-8800 🌸 Please visit for a great erotic massage
  34. Lily Spa:
    ❤️ KAJAL, SARIKA and KK are here today for your massage needs ❤️ Lily Spa ❤️ 2190 McNicoll ❤️ Scarborough ❤️ M1V 5M2 ❤️ (647) 531-8288 ❤️
  35. Lulu1980:
    New girl Vicy 🌹🌹🌹🌹very young girl sexy body Good service 😘😘😘😘😘😘Cici.Jenny Deep tissue massage 👍👍👍👍5124 Dundas St W Etobicoke ☎️416-817-3366
  36. Jenny’s Spa:
    🎉🍒JENNY’S SPA🎉🍒 ✅5170 DUNDAS STREET WEST✅ 👌ETOBICOKE ONTARIO M9A 1C4👌 ☎️(647-893-5196)☎️Call or Text ☎️(437-888-3759)☎️Call Only (ETOBICOKE) OPEN 10am to 9pm MONDAY to SUNDAY 🔥✅GRAND OPENING💯NEW GIRLS EVERYDAY🔥EXCELLENT MASSAGE + SERVICE QUEENS NOW AVAILABLE AT JENNY’S SPA FOR ALL YOUR MASSAGE AND SPECIAL EXTRA NEEDS🔥💯😘🔥❤️👌 🔥TWO BEAUTIFUL NEW YOUNG ASIAN GIRLS EVERYDAY🔥REAL PICTURES OF ATTENDANTS💯💯💯 - TODAY’s ROSTER INCLUDES: 🔥 Anna😘- A stunning sexy girl from Hong Kong
  37. Sparkling Spa:
    HOT YOUNG GIRLS WAITING FOR BLOW YOU AWAY @ SPARKLING SPA: MUI CALIENTE STELLA AND SCHOOL GIRL SELENA (NEW!!) ☎️(905) 604-8186 Spa Land Line☎️ ☎️(437) 446-6688 NEW Spa Cell Phone 50 LOCKRIDGE AVE UNIT#8 NO SPA LIKE US ANYWHERE NEAR US
  38. Dreaminn:
    THURSDAY at 💭DREAM INN WELLNESS SPA💭: HELEN, KELLY & VIVI. 10225 Yonge St (North of Major Mackenzie), Richmond Hill, ON ☎️ 647-829-2983 ☎️ HELEN is a slim & sexy Asian beauty. Some say Helen bears a resemblance to the previous Purple Sugar boss Nana. KELLY is a young & pretty Asian girl, very slim, 5’3” with very liberal services. VIVI is a very cute
  39. Moneylee:
    All season wellness center: Young girl big boobs beautiful face deep massage Tina ,Young girl big breasted beautiful buttocks charming temperament big boobs Cindy ,Student big boobs buttocks Vicky, Enchanting sexy petite deep massage Sherry ,🏠address: #5-30 Rambler dr Brampton ,Ontario L6W 1E2☎️4376655510 👅👅🦵🦵🈵🈵👄👄
  40. Moneylee:
    Full season wellness center: New Young girl pretty face big boobs nice figure deep massage Candy, Young girl pretty face nice figure Thai deep massage Vivian,Young girl big breasted beautiful buttocks charming temperament big boobs Anjoo ,Young girl Big breasted saucy naughty Ella,Enchanting sexy petite deep massage Mary. 2560 Shepard ave Mississauga unit 1 ☎️4379857899 👄👄🦵🦵🈵🈵👅👅
  41. Annie Spa:
    🎉🍒ANNIE SPA🎉🍒 ✅7-1001 SANDHURST CIRCLE✅ 👌SCARBOROUGH ON M1V 1Z6👌 ☎️(437) 818-8896☎️ ☎️(416) 291-8879☎️ (FINCH & MCCOWAN) OPEN 10am to 9pm MONDAY to SUNDAY 🔥✅NEW MANAGEMENT💯NEW GIRLS🔥🔥 🔥GORGEOUS NEW YOUNG ASIAN GIRLS - TODAY’s ROSTER INCLUDES: 🔥 Cici😘A very beautiful and sexy little fangirl, she has a sexy and petite figure, Cici service is first-class, worth having and trying, she belongs to the elite👍She is very friendly, very cute and exquisite little model!!🥰 Suki😍is bea
  42. NewOriental:
    THURSDAY at 🍏💚NEW ORIENTAL SPA💚🍏: HAPPY, LULU & PHOENIX. 10 East Wilmot St, Unit 26, Richmond Hill, on ☎️ 647-381-2688 ☎️ HAPPY is a slim Korean lady with great massage skills & lots of extra fun. LULU is a friendly and very sexy Vietnamese girl. She is a lot of fun, and can be wild at times. PHOENIX is a gentle sweet Filipina lady, 5’4” and 105Lbs, with 34C-24-34 assets
  43. bnwellness_wilson:
    Blue Nile Wellness Center, We have 4 young beautiful girls are working today, young sweet cute Japanese Lily and young pretty fun Sally, young cute open mind Ivy and beautiful GFE Ella are providing deep tissue and sensual massage, pls call 416-3985777 book appointment and walk in always welcome, back entrance and parking available,350 Wilson Ave North
  44. Moon&beauty:
    MoonMoon spa/ 416 887 8801/8131Yonge st #203 Cuban girl Mimi and Asian girl (new) Yuki in today
  45. SunriseRH:
    THURSDAY at SUNRISE SPA: MICHELLE, SUMMER & TIANA. 10 East Wilmot St, Unit 27, Richmond Hill, on ☎️ 647-325-8086 ☎️ MICHELLE is a young, curvaceous beauty, 5’2” & 130Lbs, 37DDD-31-41, a trim waist, and a nice butt. Come and be pampered. SUMMER is a sweet Asian babe, 5’3” with a captivating 36D-28-39 figure, weighing 108 pounds. Summer has very good massage & services.
  46. Endless Joy Spa:
    ✨✨✨✨✨[GRAND OPENING]✨✨✨✨✨ 💞Endless Joy Spa💞 🎇 (155 East Beaver Creek Rd Unit #8, Richmond Hill) 416-731-8565🎇New 2nd Day Yong Sexy Curvy Latina Karen, Slim Sexy Chinese Kiki, Slim Petite Chinese Suki, Tall Slim Sexy Chinese Kelly, Young CBC Rachel
  47. GoldenFlower:
    THURSDAY at 💛⭐🌟🌻 GOLDEN FLOWER SPA🌻 🌟⭐💛, 8380 Kennedy Rd, Unit C6 (Kennedy & Hwy 7), Markham, ON 905-258-0777: Jojo, Mimi(to 8pm), Monica & Sherry. After 8pm: Sonia. 10am-8pm: Jojo is a beautiful young fair skinned Hong Kong girl who can melt all your cares away. Mimi is young honey who can rock your world. Monica is sweet, attractive and accommodating.
  48. ASPA:
    𝗧𝗛𝗨𝗥𝗦𝗗𝗔𝗬𝗔𝗧 𝐀 𝐒𝐏𝐀: Fox, Coco & 𝗯𝗲𝘀𝘁 𝗺𝗮𝘀𝘀𝗮𝗴𝗲 𝗥𝗮𝗰𝗵𝗲𝗹[/color] 🅰️𝐀 𝐒𝐏𝐀🅰️, 28 South Unionville Ave, Unit 5, Markham. 🅰️𝗖𝗮𝗹𝗹 𝟲𝟰𝟳-𝟳𝟮𝟵-𝟲𝟲𝟬𝟲 𝗼𝗿 𝘁𝗲𝘅𝘁 𝟲𝟰𝟳-𝟴𝟯𝟵-𝟱𝟵𝟲𝟲🅰️ FOX is 26 years old with 34C’s, stands 164Cm tall and weighs 54Kg. Fox is very friendly and can provide a great girlfriend experience.
  49. HolidaySpa:
    Thursday at 🌴😎🌅𝓗𝓸𝓵𝓲𝓭𝓪𝔂 𝓢𝓹𝓪🌅😎🌴3517 Kennedy Rd, Unit 4, Scarborough ☎️𝟰𝟯𝟳-𝟮𝟰𝟳-𝟭𝟭𝟵𝟵☎️Helen & Jenny. Helen is a sweet and very lovable Asian beauty with just enough curves to tease you, and an attitude to please you. Jenny has a medium build, nicely curved with a slim waist, pretty face, and very flexible skills. Jenny will make you very happy.
  50. Peony Garden Spa:
    🌸3 GIRLS AVAILABLE TODAY 🌸 NANCY: A PETITE, SMALL YOUNG VIETNAMESE GIRL, 5', BEAUTIFUL FACE, VERY FRIENDLY AND VERY OPEN MINDED 🌸 SELINA: A YOUNG, TALL AND SLENDER ASIAN GIRL, LONG BLACK HAIR AND ABLE TO PROVIDE AN RMT LIKE MASSAGE 🌸 ELLA: A PETITE YOUNG CHINESE GIRL THAT IS A POPULAR FAVOURITE 🌸 PEONY GARDEN SPA 🌸 3477 KENNEDY ROAD UNIT 4 🌸 (416) 35-6093 🌸
Back
Top